مغکده

Everything is god,The light of god and The shadow of god

مغکده

Everything is god,The light of god and The shadow of god

به کجا آمده ای؟
مغکده

به سرای آتش وارد مشو.مگر سرها واپوشانده،پنام بر دهان نهاده و کفشها بیرون کرده. و به او ننگر چه اگر او نیز به تو بنگرد. آتش به آتش گیرد و نتوانی بیرون رفتن. دیوانه ای شوی از دیوانگان این سرای.چه چیزها که از تو نگیرد و چه چیزها که به تو ندهد.

یزشن آخر

رفتار من عادی است.

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۶ ب.ظ

رفتار من عادی است 

اما نمی دانم 

این روزها از دوستان و آشنایان 

هر کس مرا می بیند

از دور می گوید:

این روزها انگار حال و هوای دیگری داری!


اما

من مثل هر روزم

با آن نشانیهای ساده 

و با همان امضا، همان نام

و با همان رفتار معمولی 

مثل همیشه ساکت و آرام

این روزها تنها 

حس می کنم گاهی کمی گنگم

گاهی کمی گیجم 

حس می کنم

از روزهای پیش قدری بیشتر

این روزها را دوست دارم

گاهی 

- از تو چه پنهان-

با سنگها آواز می خوانم 

و قدر بعضی لحظه ها را خوب می دانم

این روزها گاهی

از روز و ماه و سال،از تقویم

از روزنامه بی خبر هستم

حس می کنم گاهی کمی کمتر

گاهی شدیدا بیشتر هستم

حتی اگر می شد بگویم

این روزها حتی خدا راهم ، یک جور دیگر می پرستم


قسمتی از شعر قیصر امین پور

  • زَوَتار

نظرات  (۱)

این روزها حالمان گرفته است از شما چه پنهان.. ولی خوب میشویم! شما هم خوب تر میشوید.. همتون!! /:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی