مغکده

Everything is god,The light of god and The shadow of god

مغکده

Everything is god,The light of god and The shadow of god

به کجا آمده ای؟
مغکده

به سرای آتش وارد مشو.مگر سرها واپوشانده،پنام بر دهان نهاده و کفشها بیرون کرده. و به او ننگر چه اگر او نیز به تو بنگرد. آتش به آتش گیرد و نتوانی بیرون رفتن. دیوانه ای شوی از دیوانگان این سرای.چه چیزها که از تو نگیرد و چه چیزها که به تو ندهد.

یزشن آخر

ولنتاین به ما چه؟

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ

واقعا ولنتاین به ما چه؟ 

البته نمی گم ولنتاین به ما چه و ما باید روز عشق ایرانی سپندارمذگان داشته باشیم. اون هم بس حرف چرت و مزخرفیست. کلا اصن این مزخرفات به ما چه؟

البته باز هم مزخرف نبود اگه دلیلی برای این جشن گرفتن ها برای ما وجود می داشت. ولی خوب ندارد.

و خوب مثل این آدمای مزخرف نمی گم که چه خوب که وجود ندارد. هر کی همچین حرفی بزند به قول معروف بسیار غلط کرده است.

عشق پدیده ایه که همه خردمندان ستایشش کردن حتی پوچ گراهایی مثل کامو. در نتیجه هر کی بگه که عشق فلان است و چلان است از من بهش نصیحت که حرفشو پس بگیره. به دو دلیل:

1- بعدا خود به خود حرفشو پس میگیره.و خوب فقط ضایع شدگی براش می مونه.

2- واقعا بنا به اتفاقاتی همچین نظری داره و به عقیده ش هم پایبنده. ولی عقیده ش کاملا بی اساسه و به جز گمراهی چیزی براش نداره. 


این پدیده انقد وسیعه که شما هیچوقت نمی تونید از همه لحاظ آنالیزش کنید و هر حرفی در موردش بزنید اشتباهه چون کامل نیست و خوب غیر از این هم نباید باشه وگرنه کرامت حساب نمی شد.

امیدوارم عشقاتون رنگی باشه. اگه دعوا کردید و اینا خودتونو لوس نکنید. بشینید ببینید مرضتون چیه. یا می تونید یا نمی تونید دیگه بحث نداره که یه عمری پشت سر هم غیبت کنید که اشد من ...... است. :d

ما هم که این ولنتاین شکلات خوردیم. هر چند شکلات رو داداش وسطی ام آورد. خلاصه چه خبره نمی دونم. معلوم نیست کسی بهش داده یا خودش به خودش داده در هر صورت ما خوردیم کیفم کردیم.:d

  • زَوَتار

نظرات  (۱)

عههه شکلات میخوری تنها تنها؟ چشمم روشن!! عشق پدیده ییست ک اگر برای خواهرت شکلات نخری دهنتو سرویس میکنه:-"
پاسخ:
ولنتاین به شما چه خواهر؟ شما تا روز خواهر صبر کنید.:d

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی